zondag 12 november 2017

Waar is de baard van sinterklaas?

Soms kom je iets leuks tegen dat je MOET maken. Dit is zoiets. Ergens op het internet zag ik dat iemand een Sint zonder baard gemaakt had. Deze was niet gelamineerd.  Maar de scheerschuim was op tafel gesmeerd. Dat is met zoveel peuters niet handig want dan kun je de sint maar 1 keer gebruiken. Ik heb er twee gemaakt en gelamineerd. Ik ben begonnen met een peuter die wel durft. Daarnaast heb ik een minder stoere peuter gezet. Door bij elkaar te kijken durfde de laatste het ook. Eerst met 1 vinger. Maar uiteindelijk met 2 handen vol in de scheerschuim. Toen ik de scheerschuim onder de snor van Sint spoot schrok ik een beetje. NEEE, een blauwe baard. Maar toen ik er twee druppels water bij deed en de peuter er mét zijn vingers doorging werd het gelukkig wit. Het resultaat is erg leuk.

Kunn jij ook van deze dingen genieten? Ik wel!

Liefs,

Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten