zaterdag 11 november 2017

Zwevende kaarsen

Vandaag ben ik weer heerlijk bezig geweest voor het kerstdiner. Het kerst diner en paasontbijt wat wij elk jaar organiseren voor de peuters zijn de krenten in de speelzaal-pap. Die glunderende koppies als ze in het donker naar de speelzaal komen in hun mooie kleren maakt me elk jaar weer erg blij. Vandaag heb ik een aantal "kaarsen" gemaakt van verschillende maten wc en keukenrollen. Deze heb ik wit geverfd en daarna met het lijmpistool bewerkt zodat het lijkt alsof het kaarsvet druipt. Een nylon draadje eraan gemaakt en op mijn werk hang ik ze aan, een met aluminiumfolie bekleden, hoepel. Een elektrisch waxine lampje erin en het lijkt alsof de kaarsen zweven aan het plafond.
Je leest het wel...ik heb er weer zin in.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten