donderdag 5 januari 2017

Neushoorn

Jaren geleden moest ik voor de opleiding SPW 4 twee afbeeldingen uitzoeken en deze beide samengevoegd verven. Ik koos voor een simpel landschap met een paar kale bomen als achtergrond en een neushoorn op de voorgrond . 

Laatst kwam ik een foto van een neushoorn tegen. Het zou de afbeelding kunnen zijn die ik toen gebruikt heb.
Het enige verschil is dat de neushoorn die ik geschilderd heb iets rechter voor de lens gestaan moet hebben.

Het word tijd dat ik weer wat meer vrije tijd en rust krijg zodat ik ook die hobby en tekenen weer eens kan oppakken.  Maar dat komt vast wel weer.

Heb jij er ook last van dat je te weinig tijd hebt om de hobby(s) uit te voeren die jij graag zou willen?
Ik hoop het niet.

Liefs, 

Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten