zondag 4 december 2016

Plaats een foto van school

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van school. Eerst was ik van plan om een foto te maken van de school waar ik momenteel een cursus volg, maar leuker vind ik het om een foto  te plaatsen van de speelzaal waar ik momenteel werk. Nog een klein jaar en dan is ook deze locatie weer verleden tijd.

Ben ik in 2008 begonnen op de "Ontdekkertjes. Deze werd na anderhalf jaar gesloten. Omdat mijn collega en ik het vreselijk vonden hebben een afscheidstoneelstuk gemaakt waarin alle peuters de hoofdrol speelde.

Daarna verhuisde mijn collega en in naar "De zon".
Deze locatie werd naar twee jaar afgebroken en zo verhuisde ik naar "EigenWijs".Mijn toenmalige collega vond het wel genoeg geweest en nam ontslag. Haar man was al een tijdje met pensioen en samen zijn ze daarvan nog steeds aan het genieten.

Na 2 jaar werd ook deze locatie afgebroken en inmiddels is het ook al weer ruim twee jaar geleden dat ik met EigenWijs verhuisde naar wederom een tijdelijke locatie. Nu  hoop ik dat als ons pand klaar is we eindelijk en aankomende 10 jaar niet meer hoeven te verhuizen. Maar de tijd zal het leren.

Ook deze uitdaging heb ik volbracht. Ik heb er niet zoveel meer op voorraad, dus mocht je nog een leuke uitdaging hebben dan lees ik het graag.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten