vrijdag 25 november 2016

Plaats een foto van spelen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van spelen. Nu gebruik ik eigenlijk nooit foto`s van mijn werk, maar deze heb ik van het internet geplukt. 

De foto`s zijn gemaakt op de speelzaal waar ik werk. Het thema was eten en drinken en wij hadden een winkeltjes gemaakt. Uiteindelijk is mijn collega net-als-of- boodschappen wezen doen en hebben we met de peuters echte broodjes en crackers gegeten. De peuters vinden het schitterend om gezellig samen aan een lange tafel te eten. Zo uitdaging 264 is ook volbracht. Nog 101 te gaan. Pfff ik weet niet of ik dat ga redden. Maar ik doe mijn best. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ze zijn in een reactie onderaan dit bericht meer dan welkom.
Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten