donderdag 24 november 2016

Plaats een foto van iets wat je nog graag zou willen doen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets wat je nog graag zou willen doen. Ik ben niet zo veel vragend of veeleisend. 
Ben tevreden met wat ik heb , maar het noorderlicht zou ik ooit nog wel eens in het echt willen zien. Als ik deze afbeeldingen bekijk dan moet het toch helemaal geweldig zijn om dat ooit in het echt te zien.

 Ik heb werkelijk geen idee waarom ik dat graag zou willen. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik het graag wil omdat de kleuren zo schitterend en divers zijn.

Waar zou je het noorderlicht het beste kunnen zien? Zou dat ik mogelijk zijn in Nederland? En zo ja, wanneer of waar? Je ziet het wel vele vragen en dat alleen door deze afbeeldingen.

Ik heb weer een uitdaging volbracht. Op naar de volgende. Het jaar ben ik nog niet rond, maar het schiet nu wel op, toch?

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten