vrijdag 18 november 2016

Plaats een foto van iets waar je niet zonder kunt

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets waar je niet zonder kunt. Zoals je kunt zien heb ik een foto gemaakt van mijn telefoon. Nu is het natuurlijk onzin dat ik daar niet zonder zou kunnen. Het allerbelangrijkste is eten drinken, zuurstof, kleding en een dak boven je hoofd en niet te vergeten mensen om je heen die van je houden en waarvan ik hou. Maar daarna komt toch wel mijn telefoon. Het is meer dan alleen maar een telefoon. * Het is mijn klok. Ik heb al jaren geen horloge meer om. * Het is mijn agenda. Ieder jaar krijg ik een kleine zakagenda maar deze blijft dus leeg. * Het is mijn waarschuwer. Als ik een afspraak heb staat die in mijn telefoon anders dan kom ik nooit aan.( En dan geeft deze ook nog een tijd van te voren een reactie dat ik nu moet gaan opschieten, anders dan ben ik te laat) * Ik gebruik de telefoon om te surfen op het internet. Ik gebruik mijn telefoon dus voor zoveel meer dan alleen maar te bellen. Want eigenlijk bel ik dat bijna nooit.
Nu weet je hoe ik deze berichten op het internet krijg. Inderdaad....met mijn telefoon.

Weer een uitdaging volbracht. Op naar de volgende want ik ben nog lang geen jaar rond.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten