zondag 20 november 2016

Plaats een foto van iets dat je blij maakt

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets wat mij blij maakt. 

Het is alweer een tijdje geleden dat deze foto`s zijn gemaakt, maar ik ben er nog altijd erg blij mee. En dan bedoel ik niet zo zeer met de foto`s als wel met deze gebeurtenis. De foto`s zijn namelijk gemaakt tijdens de uitreiking van de taaltoets certificering. Wat was ik blij dat ik het gehaald had. Gelukkig hoefde ik alleen het lezen een keer over te doen en haalde ik luisteren, spelling, spreken en schrijven in een keer. Ik heb er best wel wat voor moeten doen, maar voorlopig ben ik er weer een tijdje vanaf. Voor hoelang? Dat is met ons kabinet maar weer afwachten want voor je het weet is het diploma niet meer dan een leuk stukje papier wat weinig of geen waarde meer heeft.

Deze uitdaging heb ik, hopelijk zonder spel en grammatica fouten, weer volbracht. ( Lang leven de spellingscontrole)

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten