woensdag 30 november 2016

Plaats een foto van herkennen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van herkennen. Nu had ik daar niet meteen een idee bij, maar voor mij geven deze foto`s dat wel een beetje weer.  

Op de eerste foto zie je mijn opa van vaders kant. Ik weet eigenlijk heel weinig van de man, net als mijn vader. Mijn opa is omgekomen in de oorlog en mijn vader heeft hem dus ook nauwelijks gekend. Op de drie foto`s zie je mijn zonen. Als ik naar die foto`s kijk herken ik daar toch ook trekken van mijn opa in.
De andere foto ben ikzelf.
Wie van mijn mooie mannen lijkt het meest op mij?
Zelf kan ik het niet zo goed zien.

Ik ben benieuwd wie mij wil vertellen op wie zij lijken.
Ook deze uitdaging is volbracht. Welke zullen we nu eens uitvoeren? Ik ben nog geen jaar rond, maar zo heel veel uitdagingen heb ik niet meer op de schap liggen. Iemand nog een idee?
Laat het me maar weten.

Liefs,

Anita

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten