donderdag 3 november 2016

Geen uitdaging ( of juist een hele grote?)

Vandaag even geen uitdaging. Het leven is momenteel al uitdagend genoeg. Ik ben namelijk dinsdag door mijn rug gegaan. Dit was nogal pijnlijk...zo pijnlijk dat het me mijn adem ontnam.

Vandaag gaat het met heel veel pijnstilling iets beter. Helaas heb ik me dus ziek moeten melden...iets dat ik dus nooit doe. Maar met peuters werken en die enorme rug pijn is geen goede combinatie. Vandaag ook maar eens een bezoek brengen aan mijn fysiotherapeut. Misschien kan hij iets bedenken waardoor de pijn sneller verdwijnt. Ik moet namelijk te veel om "ziek" te zijn. Ik heb namelijk maandag de hele dag examens. Zowel theorie als praktijk opdrachten. Hoe? Dat weet ik nog niet, maar het komt vast goed.

Nu zijn jullie weer even op de hoogte van het wel en wee.
Ik ga weer plat.

Liefs ,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten