maandag 24 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "U"

Vandaag is de letter "U" aan de beurt. Ik moest meteen aan het woord "Uitzicht"denken. En terwijl ik aan het zoeken was naar foto`s kwam ik zoveel verschillende foto`s tegen die hieronder zouden kunnen vallen. Van zee uitzicht tot een zonsopkomst en ondergang.
Ik heb voor deze twee foto`s gekozen. De eerste vind ik bijna op een schilderij lijken. Het is dat er auto`s in de straat staan , maar anders waan je je zo een paar eeuwen terug in de tijd. 

De tweede foto is gemaakt tijdens de vakantie die we in Pieterburen doorgebracht hebben. Tijdens het maken van deze foto was het vreselijk koud. Maar ondanks te kou hebben we er een heerlijk weekeind gehad.

Nog een paar uitdagingen en dan zit het erop. Ik twijfel erg of ik zal stoppen of toch door zal gaan met mijn blog. Ik heb niet zoveel meer te melden. Vandaar waren al die uitdagingen een uitkomst omdat je dan niet hoeft na te denken waarover je het gaat hebben.

Ik denk er nog ven over na.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten