woensdag 19 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "P"

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen met de letter "P". Ik heb ervoor gekozen om een foto van mijn Peuterspeelzaal werk te gebruiken.  

Met het warme weer had ik ijsjes gekocht voor de peuters.  Omdat het ijs nogal snel smolt had ik een emmer water neergezet om hun handen in te wassen. 

Al snel werd er gekliederd met het water.  Ik kwam op het idee om een geul te graven en dan het water in te gieten om te kijken wat er gebeurd. Enkele  peuters waren verbaasd dat het water de grond in verdween.

Zo mooi om die onbevangenheid en de verbazing bij sommige gebeurtenissen bij deze leeftijd te zien. 
Wat voor ons volwassenen heel duidelijk is is bij hun nog helemaal verrassend en een totaal nieuwe ervaring. Stond ik nog maar zo jong en onbevangen in het leven.

Ook de uitdaging met een "P"is weer gelukt. Nu de "Q". Dat val nog niet mee. Ik ga mijn best doen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten