dinsdag 18 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "O"

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets met de letter "O". Het eerste waaraan ik moest denken is Ontbijt. Dat is iets waar ik een vreselijke hekel aan heb. Ik ben zo rond mijn 14 /15 gestopt met ontbijten. Maar sinds de zomervakantie eet ik `s morgens met heel veel pijn en moeite een bruine boterham. Maar om daar nu een foto van te maken?? 
Toen dacht ik aan het paasontbijt wat wij elk jaar op de speelzaal houden. Ik heb even op Facebook gekeken en daar kwam ik deze collage tegen. De foto`s zijn gemaakt tijdens het paas ontbijt . De peuters vinden het geweldig om op school te mogen eten. 

Zelf ben ik meer van het kerstdiner. Gezellig als het `s avonds donker is de peuters in hun beste kleren te mogen ontvangen. Waarbij ouders verschillende lekkernijen meebrengen. Aan het einde van de avond als de ouders hun peuter weer komen halen is het tijd voor een dansje liedje of een toneelstukje. Altijd weer spannend of de peuters wel mee durven te doen. Maar de uitdaging van vandaag is het knusse gezellige paasontbijt geworden..

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten