zaterdag 22 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "S"

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen met de letter "S". Ik moest meteen aan onze lieve Silver denken. Zij was zo'n geweldige mooie poes.

Ze was zo in eerste instantie grijs, maar als het licht op haar vacht viel leek ze op sommige plekken wit. En als het zonlicht er goed op viel kon je zien dat ze ergens Cyperse voorouders had want dan zag je dat zij gestreept was.

Terwijl ik deze foto`s aan het maken was zat zij geïnteresseerd naar buiten te kijken. Wat zij ook zo mooi kon was voetbal kijken op de tv. Dan ging ze op haar kont zitten recht voor de tv en waar de bal was ging haar kopje naar toe.

Ook deze uitdaging is klaar. De meeste letters van ons alfabet heb ik nu gehad. Nog een paar en dan denk ik dat ik stop met mijn blog. Zoveel bezoekers heb ik niet en het kost best veel tijd.
Ik moet er nog maar eens even goed over nadenken.

Liefs,
Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten