zondag 16 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "M'


De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen met de letter "M". Het eerste wat in me opkomt is Muziek.

Ik ben jaren helemaal gek geweest van muziek. Ik had het veel aanstaan. Nadat ik in 2013 door een ongeluk een whiplash opliep kon ik geen muziek meer horen. Ik raakte overprikkeld door licht en geluid. En dat was heel vervelend.

Op mijn werk zette ik het eerste half uur voor mijn collega`s kwamen de verlichting zo min mogelijk aan en zeker in het begin sloot ik me af en toe even op op de wc zodat ik de peuters even niet hoorde. Gelukkig is dat door de tijd steeds beter gegaan.

Nu kan ik zo maar weer een uur muziek luisteren zonder er gillend gek van te worden. maar nu nog een nummer wat er voor mij op dit moment uitspringt.

Het is Queen - Love of my life  geworden. Waarom? Geen idee.

Ik heb ook nog even getwijfeld over Al Bano & Romina Power Sharazan.

Dat vind ik ook een mooi nummer. De vertaling is volgens het internet onderstaande. Helaas spreek ik geen wordt Italiaans en lijkt het me net als Frans geen taal die je even snel leert?

Ook deze uitdaging is weer volbracht. Op naar de letter "N".

Liefs,

Anita


 

Sharazan

Als kind heb ik steeds gedroomd,
over helden en zeelieden
In mijn hoofd had ik steeds
mijn idee over vrijheid
Het kind in mij,
nu de vrouw aan jouw zijde,
Mij stevig vasthoudend,
dat is mijn idee van vrijheid.
Sharazan, Sharazan, mijn verlangen om weg te vliegen,
samen met jou dromen
van de ideale manier om lief te hebben.
Sharazan, Sharazan, het paradijs, dat me
me altijd gelukkkig doet voelen
Blauwe vleugels om te vliegen,
om te ontdekken dat er nog steeds
een ideale plaats is om lief te hebben
Sharazan, Sharazan, gelukkige tijd,
voor ons zal het altijd zomer zijn
samen in Sharazan
In de tuin van mijn kinderjaren,
heb ik steeds gezocht naar een beetje zonneschijn,
heb ik gedroomd van zoveel liefde,
die liefde vond ik bij jou
Die zonneschijn, mijn liefde,
Die ik me niet inbeeld,
kan enkel jij mij geven,
door me een beetje steviger vast te nemen
Sharazan, Sharazan, mijn verlangen om weg te vliegen,
samen met jou dromen
van de ideale manier om lief te hebben.
Sharazan, Sharazan, gelukkige tijd,
voor ons zal het altijd zomer zijn
samen in Sharazan
Sharazan, Sharazan, blauwe vleugels om weg te vliegen
recht naar jou toe,
samen gelovend in de liefde
Sharazan, Sharazan, gelukkige tijd,
voor ons zal het altijd zomer zijn
samen in Sharazan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten