zaterdag 15 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "L"

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen met de letter "L". Het eerste wat is mijn op komt is Latte Macchiatto. Dat is het drankje wat ik het liefste drink.  
En op deze foto is het helemaal "af". We zitten hier namelijk vlakbij het strand na een heerlijke wandeling even bij te komen en te genieten van het zonnetje. 
Zon, zee , strand....HET rustmoment voor mij.. Even niets hoeven, nergens aan denken, maar struinen langs de vloedlijn en kijken naar de schelpen, kwallen en zeesterren die aangespoeld zijn. Maar ook zonder zon kan ik genieten van het strand. In de herfst met een flinke windkracht , de koude wind in mijn gezicht, en dan later aan een warme chocomelk bij een verwarming, of nog beter een open haard. Echt genieten dus.

Dit was de uitdaging met de letter "L".

Op naar de volgende....de "M"alweer. Het gaat snel hoor.

LIefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten