donderdag 13 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "J"

Vandaag is de letter "J"aan de beurt voor de uitdaging. 
Ik kon even zo snel niets anders bedenken dan de "J "van Jas of Jaloers. Nu heb ik voor het laatste gekozen omdat ik daarvoor de mooiste foto`s heb. 
Ik ben namelijk "Jaloers" op mensen die dicht bij de zee wonen. Niet echt natuurlijk want dan zou ik mijn spullen moeten pakken en gaan verhuizen. Ik ben , zoals jullie inmiddels wel weten, een ZEE mens. Alleen daar kom ik helemaal tot rust en laait mijn accuutje weer helemaal bij. Als je dan ook nog het geluk hebt dat je deze mooie  foto`s mag maken dan is dat dubbel genieten.
Nee echt jaloers ben ik gelukkig nooit. Op niet of op niemand. Want al lijk iets nog zo mooi....het heeft ongetwijfeld ook nadelen. 

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten