donderdag 6 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "C"

Vandaag de uitdaging met de letter "C".  Pff niet de makkelijkste letter om iets bij te bedenken. 

Het eerste wat in mijn opkomt is Cadeautje. Cadeautjes krijgen wij regelmatig als de zomervakantie begint of als een peuters kleuter geworden is en naar de basisschool gaat en dus afscheid neemt. Dit is een van de cadeautjes die ik in het verleden heb mogen ontvangen. Het is een zakje snoepjes, een notitieblokje en een hangertje. Regelmatig krijgen wij snoep, en heerlijke douchegel. Maar ook bloemen is een cadeautje wat regelmatig gegeven word. Bodylotion en douchegel gaan meestal mee in de koffer als we een weekeindje weg gaan of mee de caravan in op vakantie.

Ik vind het altijd zo lief dat ouders te moeite nemen om iets speciaals aan ons te geven. 

Zo de uitdaging met deze letter heb ik volbracht. En dat was nog niet zo makkelijk. Ik zie ook nog op tegen de letters Q, X en Y. Ik heb nog even om er over na te denken.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten