vrijdag 9 september 2016

Plaats een foto van wat je vandaag gedaan hebt

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets wat je vandaag gedaan hebt. Ik heb dus de boekenkast bij mijn ouders uitgezocht en gesorteerd. 

Mijn vader heeft drie kasten vol met boeken over dieren. Nu hoor ik jullie denken:"ja allemaal boeken over apen zeker". Nou nee. Er zijn in allen boekenkast maar 6 boekjes over apen te vinden. De meeste boeken gaan over verschillende wilde dieren. Maar veel boeken gaan ook over vogels en reptielen.


De onderste twee schappen zijn alleen maar boeken over vogels.

De bovenste twee schappen zijn encyclopedieën. Hierin staan de dieren gerangschikt op soort. Vooral die dikke boeken zijn prachtig. Hierin kun je, aan de hand van tekeningen, de Latijnse namen van de dieren makkelijk vinden.

Nou deze uitdaging is ook volbracht. Op naar de volgende.
Vinden jullie het nog steeds leuk? Of moet ik wat anders gaan verzinnen? Mocht je daar ideeën over hebben en ze met me willen delen dan lees ik het graag in een reactie onder aan dit bericht.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten