dinsdag 20 september 2016

Plaats een foto van je favoriete fastfood keten

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van mijn favoriete fastfood keten. Nu ben ik helemaal geen fan van fastfood. Al die hamburgers vallen als een blok beton in mijn maag. Het enige wat ik daar aan "warm eten" wel eens neem is een Mac kroket. Maar daar valt ook bijna niets aan te vernielen.  Daarin tegen ben ik gek van een Mac Flurry. Zo`n heerlijke Mac Flurry met M&Ms of stroopwafel. 

De afgelopen vakantie zaten we 6,5 km bij een Mac Donalds vandaan. We zijn een aantal keren op de fiets gegaan om alleen een Mac Flurry te halen als toetje voor na het eten. Heerlijk. Dus om die reden is dit mijn favoriete fastfood restaurant.

Op naar de volgende uitdaging.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten