zondag 18 september 2016

Plaats een foto van je bloementuin

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van mijn bloemen tuin.
Op de eerste foto zie je een pioenroos . Ik vind ze zo mooi. Maar helaas heeft de regen al een paar jaar roet in het eten gegooid. Tijdens de bloei hadden we al een paar jaar erg veel regen waardoor de bloemen verrotte. Ik heb me voorgenomen om ze volgend jaar te plukken en op mijn hobby kamer in een vaas te zetten. In de huiskamer is geen optie want dan eten de katten ze op.















De tweede foto is een foto van mijn heerlijk geurende roze roos. Als deze roos in de bloei staat loop ik regelmatig naar buiten om even te ruiken. Echt zo geweldig lekker.

Zo je hebt een klein gedeelte van mijn bloementuin gezien. Er zullen vast nog wel foto`s volgen. Misschien wel bij een volgende uitdaging.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten