dinsdag 6 september 2016

Plaats een foto van een slimme oplossing

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een slimme oplossing. Ik heb zelf geen foto`s van een slimme oplossing. Te minsten niet zo een die ik me kan bedenken. 
Een tijd geleden kwam ik deze foto tegen. Ik had hem bewaard om misschien in de toekomst nog eens te gebruiken bij mijn ouders. Ik moet dan namelijk in een smalle gang parkeren. Het is nogal een drukke straat waar zij wonen en tegenwoordig heeft iedereen haast. Niemand gunt je de tijd om rustig achteruit de steeg in te rijden. Hierdoor gebeurd het wel eens dat iemand de regenpijp van de buren een tikje geeft. Nu blijft de pijp er meestal wel aan zitten, maar een enkele keer sneuvelt deze toch. Dus heb ik bedacht dat ik het dan op deze manier ga oplossen. Ik weet namelijk zeker dat mijn vader zal zeggen dat ik hartstikke gek ben...maar dat hij er wel vreselijk om zal kunnen lachen.

En nu ik toch een foto moet hebben voor deze uitdaging wil ik het jullie niet onthouden om te laten zien hoe je een regenpijp probleem zou kunnen oplossen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten