woensdag 21 september 2016

Plaats een foto van een probleem/ ongelukje/ foutje ( Bloed)

De uitdaging van vandaag is plaatst een foto van een probleem/ongelukje of foutje.

Een aantal maanden geleden was ik bij mijn ouders, zoals elke dag, aan het werk. Pap en ik waren beide in een ander gedeelte aan het werk. Hij was met metaal bezig en ik was de verblijven aan het schoonmaken. 

Op een gegeven moment riep mijn vader me een aan de manier waarop hoorde ik dat er wat mis was.  Hij vroeg of ik wilde kijken of hij een gat in zijn rug had.  Hij was namelijk tijdens het buigen van en buis met zijn rug in een glasplaat gevallen. Dit is wat ik zag.  

Ik belde de assistente en vertelde wat er gebeurd was. De dame zei dat ik het glas er niet uit mocht halen. Ik heb haar gevraagd of ze verwachte dat mijn vader met een glasplaat van een meter bij 1.50 van 9 mm dik op zijn rug naar haar toe zou komen. Hahaha. Zij dacht dat het om een kleine scherf  ging. 

Samen gingen we naar de huisarts. De huisarts wilde de wond verdoven maar Pap vond dat hij daar geen tijd voor had en dat het zo wel kon. Zij hechten de wond zonder te verdoven.  

Nadat de huisarts gehad had zagen we dat er en gat in zijn broek zat.  Samen met de huisarts keek ik of hij ook daar gewond was.  Dat was niet het geval.  De huisarts wist wel en oplossing . Zij plakte en stukje pleister op het gat en zo gingen we naar huis. Thuis maakte ik deze foto. 

Zowel mijn vader,  de huisarts als ik hebben er vreselijk om gelachen. Zoals je kunt zien zat zijn rug vol met hechtingen.
  Maar nadat we thuis kwamen ging hij direct weer verder waarmee hij bezig was.  Inmiddels zijn de hechtingen al lang verwijderd en kunnen weer alleen nog maar lachen om dit voorval.

Zo ook deze uitdaging is volbracht.  Het duurde wel even voordat ik wist welke foto's ik hiervoor zou gebruiken.

Op naar de volgende uitdaging.  

Liefs, 

Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten