zondag 11 september 2016

Plaats een foto van een mooi straatje in een dorpje

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een mooi straatje in een dorp. Ik heb daarvoor deze twee foto`s
uitgekozen. Het is een straatje in Barneveld. Het straatje op de zwart wit foto kan ik me nog herinneren uit mijn jeugd. Ik ben er samen met mijn oma geregeld doorheen gelopen. Ook kwam ik er als kind langs als ik naar de kleuterschool moest. Heel wat keren heeft mijn lieve moedertje me mee moeten sleuren naar de kleuterschool. Ook dat kan ik me nog te goed herinneren. Ik was een kind wat graag dichtbij mijn moeder was en dus niet naar school wilde. Maar helaas ik moest.

Ook deze uitdaging heb ik volbracht.
Wat zal de volgende zijn? Laatst heb ik van een oud collega ook een uitdaging toegestuurd gekregen .( Dank je wel Nelly)  Zij volgt nog altijd mijn blog en kwam een patroon van een moestuin van vilt tegen wat ze me toestuurde. Dat is weer een hele andere uitdaging. Wie weet komen er ooit nog eens foto`s langs op dit blog van het gemaakte moestuintje. Op dit moment ben ik niet zo actief op vilt gebied, maar dat komt wel weer. Zeker als ik straks klaar ben met de opleiding die ik weer ga volgen.

Voor nu wens ik jullie een fijne dag en tot het volgende blogje.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten