woensdag 14 september 2016

Plaats een foto van een bruiloft

De volgende uitdaging is een foto te plaatsten van een bruiloft. De eerste foto die in mijn gedachte kwam is deze. Het is een foto van ruim 26 jaar geleden. Deze foto is gemaakt op mijn trouwdag net voordat we zouden gaan eten en in afwachting van de gasten op ons bruiloftsfeest. 
In de dagen voor onze trouwdag was het erg wisselvallig en slecht weer, maar op de dag zelf was het zo heet dat ik even dreigde van mijn stokje te gaan. Zittend in het gras koelde ik weer af en kon het feest toch nog doorgaan. Onvoorspelbaar dat het alweer meer dan 26 jaar geleden is. Het lijkt nog maar zo kort. 
Deze uitdaging is ook klaar . Ik heb er nog maar een paar te gaan. Hebben jullie nog nieuwe uitdagingen voor me? Ik ben namelijk nog geen jaar rond en dat zou ik erg graag willen doen. Laten jullie een reactie achter met nieuwe uitdagingen zodat ik nog even verder kan? Dat zou ik geweldig vinden!!

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten