vrijdag 23 september 2016

Plaats een foto van de laatst bloeiende bloem in je tuin

De uitdaging van vandaag is een foto van de laatst bloeiende bloem in je tuin te plaatsen.
De laatste struik die in mijn tuin bloeit is de Hibiscus. Als ik die zie bloeien wordt ik atijd een beetje weemoedig want het betekent dat de zomer nu echt afgelopen is. Zomer, het seizoen waar ik gek op ben. Van mij mag het 52 weken per jaar zomer zijn. Maar helaas de Hibiscus bloeit....de zomer ten einde.
De volgende uitdaging zie je vanzelf weer voorbij komen als je me blog in de gaten blijft houden. Hebben jullie nog uitdagingen? Ik heb er niet zoveel meer die ik kan plaatsten. Een aantal vrienden hebben wel enkele uitdagingen doorgegeven. Maar sommige kan ik echt niet volbrengen. Zo zei er een een foto te plaatsen van een ex. Sorry maar dat gaat me net te ver. Het moet wel leuk blijven. Maar mochten jullie nog leuke uitdagingen hebben dan hoor ik het graag. Laat eens een berichtje achter...dan weet ik dat ik dit blog niet voor niets bijhoud.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten