woensdag 10 augustus 2016

Scrapbook voor de herfst foto`s

Deze keer geen uitdaging maar een bericht over een "verslavende" hobby. Vandaag heb ik een foto boekje voor herfstfoto`s gemaakt. De meeste pagina`s zijn gemaakt van behang.
Ik heb er voor gekozen om in de groen tinten te blijven. Dit omdat ik dan de paddenstoelen die ik elk jaar fotografeer erin kan opplakken. Ik zou eventueel nog een andere kleur erbij kunnen nemen maar dat doe ik pas als ik de foto`s in plak. 

Ik heb ervoor gekozen om de ondergrond kleurzwart te houden. Ik vind dit toch het mooist en de andere kleuren komen dan beter tot hun recht. 
Een pagina bestaat uit twee zwarte kaartjes op elkaar geplakt en een flap die je open kun vouwen. De pagina heb ik een korte zijkant los gelaten . Hierin zitten de tags. Dat zijn losse kaartjes waarop geschreven kan worden of foto`s opgeplakt kunnen worden.
Verder heb ik groen, geel en oranje rode lintjes gebruikt aan de "tags"om ze uit de pagina`s te kunnen halen.

Ik heb lange pagina`s van 15 cm met daartussen korte pagina`s van 10 cm. Alle pagina`s zijn 10 cm meter hoog.

Op enkele pagina`s heb ik een "herfstblad"geplakt. Deze geven net iets kleur aan het boekje. Op  de lange pagina`s en tags kunnen in totaal 15 grote foto`s. En op de andere pagina`s en tags 15 kleine foto`s.

Nu kunnen jullie zien waarmee ik zoet ben op de camping.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten