vrijdag 29 juli 2016

Plaats een foto van vreugde en verdriet

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van vreugde en verdriet. Ik had er niet direct een idee bij.  Totdat ik laatst op een viltclub en verhaal las van een viltsters die een vriendin verloren is en een Maria gemaakt had die uiteindelijk bij de nabestaande terecht gekomen is. Dat bracht me op het idee om deze foto te maken. 

Op de foto staat mijn overleden schoonzusjes. En heerlijke meid die erg veel vreugde bracht en helaas veel te jong overleven is.   Het houten bakje heeft zij ooit op de dagbesteding gebrand en het armbandje heeft zij gedragen en zelf gemaakt. 

Het engeltje heb ik gemaakt nadat zij was overleden. Onze mooie engel! Vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar. Inmiddels overheerst de vreugde.  Wat een schitterend meid was het toch! ! 

Liefs ,

Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten