dinsdag 26 juli 2016

Plaats een foto van liefde


De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van liefde. Ik had er voor kunnen kiezen om een foto te plaatsen van een van "mijn mannen" maar deze keer is het een foto geworden van dierenliefde.

Je kunt het niet zo goed zien, maar hier zit ik een aantal jaar geleden met een aap op schoot. Nee apen zijn geen huisdieren en al helemaal geen knuffeldieren.... behalve Pluis. Pluisje was de enige aap die altijd op schoot wilde en dat is echt een grote uitzondering. Eigenlijk zijn alle apen bijters. En als ik het over alle apen heb dan kan ik spreken van heel veel apen die ik door de jaren heen in het opvangcentrum heb mee gemaakt. Ik heb het dan echt over honderden apen. En slechts een was een knuffeldier.

Pluisje is al een aantal jaren overleden. Ze heeft een zeer hoge leeftijd mogen behalen. Zou dat door de dierenliefde komen? Hoe dan ook, ik denk altijd met veel liefde terug aan Pluis.

Weer een uitdaging volbracht. Op naar de volgende
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten