dinsdag 19 juli 2016

Plaats een foto van je weegschaal

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van mijn weegschaal.  Zoals je kunt zien is dat gelukt.  Jammer hé dat ik er niet op sta?

Nou mijn weegschaal heeft voorlopig straf en staat in de hoek.  Hij mag er pas uitkomen als hij "sorry" gezegt heeft. Hihi.

Vroeger kampte ik met onder gewicht en nu met overgewicht.  Hoe dat komt?  Ik ben in 2004 gestopt met roken en dat scheelt zo'n 25 kilo. Nu ben ik bezig om die kilo's weer weg te werken. Maar dat lukt nog niet zo makkelijk. 

Zo'n 3 keer per week wandelen ik tussen de 5 en de 8 kilometer. Dit duurt zo'n uur tot anderhalf uur. Maar op de weegschaal zie ik dat nog niet terug. 

Ach ja. ..Misschien dat ik ooit nog eens vrienden word met mijn weegschaal?
Weer en uitdaging volbracht .  Op naar de volgende.( De uitdaging "afvallen" is een stuk lastiger)

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten