maandag 27 juni 2016

Plaats een foto van iets dat je blij maakt

Vandaag is de uitdaging en foto te plaatsen van iets wat je blij van wordt.  Dat is dus deze foto geworden.  Elke ouder is natuurlijk blij als zijn of haar telg en diploma haalt,  maar dit diploma heeft heel wat voeten in aarde gehad. Alles wat er mis kon gaan is er mis gegaan.  Dat kwam omdat er een naamgenoot van mijn zoon op dezelfde school zat.  Intakegesprek liep verkeerd, ik kreeg een rapport van een vreemde . Pas toen begon bij mij een lampje te branden. En inderdaad het bleek het rapport te zijn van een naamgenoot. Zijn naamgenoot werd opgeroepen voor verschillende examens.  En mijn zoon dus niet. Zo kwam het dat hij een jaar vertraging op liep buiten zijn schuld.  Na wat heen en weer gebeld en gemail heeft hij vandaag zijn laatste examens afgesloten met een voldoende.

Lieverd ik ben trots op je.

Liefs, Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten