zaterdag 18 juni 2016

Plaats een foto van warmte

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van warmte. Het heeft een behoorlijke tijd geduurd voordat ik kon bedenken welke foto ik nu eens zou plaatsen voor deze uitdaging. Al zoekende tussen mijn duizende foto`s kwam ik deze tegen. Deze foto is op dezelfde dag gemaakt als dat we in Giethoorn zijn wezen varen. Enne...ja toen was het warm. Nu heb ik er eigenlijk nooit last van. Als ik s`nachts maar goed slaap dan kan ik de hele dag in de zon werken zonder er last van te hebben. Gelukkig hebben we een airco op de slaap kamer. S avonds voor we naar bed gaan zetten we die een uurtje aan. En ik val als een blok in slaap en wordt pas de volgende ochtend wakker. Heerlijk de warmte.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van "Hollands". Het wordt steeds lastiger. Hollands? Geen idee. Maar wie weet komt het nog. Ik ga maar vast even tussen mijn foto`s zoeken. Hollands? Echt geen idee.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten