maandag 13 juni 2016

Plaats een foto van wandelen



De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van wandelen. Nu is dat niet zo moeilijk want ik loop regelmatig op een zondagmiddag naar Lunteren. Dit is zo`n 8 kilometer. Dan drink ik bij mijn lieve schoonmama een bakje koffie en rijd met de auto met manlief weer mee naar huis. Zondag 5 juni was het best een hete dag. Maar ik heb er totaal geen last van, wat zeg ik...dan geniet ik juist extra van zo`n wandeling. De meeste mensen vind het dan te heet om iets te ondernemen, maar ik vind het heerlijk. Een zacht windje erbij en een heerlijke warme zon en mijn dag kan niet meer stuk. Het enige wat ik even lastig vind is het moment dat je stopt met wandelen want pas dan begin ik het heet te krijgen, maar na tien minuten is ook dat weer voorbij. 

Ik loop zo`n anderhalf uur en dan zit ik aan de koffie. Helaas moet ik de laatste jaren alleen gaan. Eerder liep de jongste nog wel eens mee. Dan zochten we een leeg blikje in de berm, trapte die plat en schopte die voor ons uit. Dan krijg ik minder snel last van mijn spieren langs mijn scheenbeen. Maar deze keer geen pijntjes. Dat komt ook omdat ik het u vaker doe.

De eerste foto is van de heen weg en de twee andere foto`s zijn van de terug weg. Maar dan stap ik na een minuut of 10 al bij manlief in de auto want 17 kilometer wandelen is met net iets te ver. Maar wie weet ga ik het ooit nog wel eens redden.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van vreugde. Wat moet ik daar nu mee? Het eerst waaraan ik denk is een VREUGDEvuur. Maar daar ben ik, op de oud en nieuw vuren na, nog nooit geweest. Die vuren heb ik voor het laatst gezien in 1989.
Vreugde??? Nou ik moet er nog maar eens een nachtje over slapen.

Liefs ,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten