zondag 12 juni 2016

Plaats een foto van varen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van varen. Nu komt dat goed uit want wij zijn 4 juni wezen varen in Giethoorn. En dat was geweldig.

De rust die je daar ervaart is enorm. Ondanks dat het vreselijk druk was met toeristen was het er best heel stil . Dat verbaasde me wel. Ik ben een enorme fan van water, dus dat ik het zo heerlijk vond was ook wel te verwachten.

We kregen een routebeschrijving mee maar al snel keken we nergens meer naar. Een keer namen wij de verkeerde afslag en toen moest er gekeerd worden. Maar dat was voor onze bootsman geen probleem. Uiteindelijk kwamen we in een "meertje" terecht en daar is de foto van mij gemaakt. Zoals je kunt zien heb ik er lol in.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van wandelen.
Dat komt helemaal goed want dat doe ik erg regelmatig.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten