zaterdag 11 juni 2016

Plaats een foto van stenen

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van steen.  Nu zou ik een foto van bv ons huis kunnen plaatsen maar en tijdje geleden vond ik iets veel mooiers. Deze afbeelding kwam voorbij op Facebook en ik heb hem opgeslagen. Toen wist ik nog niet wat ik er mee moest. ..maar vond het zo'n geweldige foto dat ik hem graag wilde bewaren. Nu met deze uitdaging komt hij goed van pas. Ik heb geen idee waar deze foto gemaakt is. Anders zou ik de plek zeker bezoeken om het met eigen ogen te kunnen bekijken. Mocht iemand het dus eten dan zou ik het fijn vinden dat je een berichtje achterlaat met het adres.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van varen.
Nou dat komt goed uit want we zijn zaterdag 4 juni wezen varen in Giethoorn.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten