woensdag 15 juni 2016

Plaats een foto van prinses Diana

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van Lady Diana.

Helaas heb ik haar nooit in het echt ontmoet en dus ook geen eigen foto van haar gemaakt. Wel heb ik haar, zoals je kunt zien geprobeerd om te tekenen.

Zij is nu een van de mensen die ik graag eens onder 4 ogen gesproken had . En dan geen gesprek waarbij zij haar status hoog te houden had, maar gewoon een eerlijk gesprek over hoe zij haar leven ervoer en wat er nu werkelijk in haar om ging, en hoe zij haar huwelijk beleeft heeft. Helaas  mocht deze schitterende vrouw niet oud worden.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van een verzameling.

Tsja....welke foto moet ik nu plaatsten?  Jullie zien het wel een keer.

Heb jij nog een leuke uitdaging voor me? Laat het me dan a.u.b. weten in een reactie?

Liefs,

Anita


2 opmerkingen:

  1. Prachtig hoe mooi je de fotouitdagingen invulling geeft Anita! Elke dag geniet ik ervan. Wat zou ze vandaag geplaatst hebben? En heel mooie teksten erbij. Dankjewel en ga nog lang zo door svp ! Groetjes, Ghislaine!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe het graag Ghislaine. Mocht je nog uitdagingen hebben dan hoor of zie ik het graag.

      Liefs,

      Anita

      Verwijderen