maandag 20 juni 2016

Plaats een foto van haar

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van haar. Jaren geleden wilde onze jongste zoon een hanenkam. Ik vond het niet zo`n verstandig besluit, maar hij bleef zeuren. Uiteindelijke kwamen we tot een compromis. De eerste foto heeft hij met gel letterlijk alle kleuren van de regenboog. En de tweede foto alleen maar rood en blauw. Hij is met dat rood en blauwe kapsel een paar dagen naar school geweest en toen was de lol eraf.

Zo ook deze uitdaging weer volbracht. Mochten jullie nog meer uitdagingen hebben dan hoor ik het graag want ik heb alleen nog maar de uitdaging om een foto te plaatsen van vragen. Daarna weet ik het echt niet meer en zal het, als jullie me niet helpen, echt stoppen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten