maandag 27 juni 2016

Plaats een foto van een kerk

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een kerk. Nu heb ik zelf eigenlijk nooit foto`s gemaakt van de kerk, maar na even te snuffelen op het Internet kwam ik deze schitterende foto`s tegen. Zelf kan ik ze nooit zo mooi op de foto zetten.

Op de bovenste foto staat het witte pandje er nog op. Deze is een aantal jaren geleden door een brand volledig verwoest.

Ongeveer 15 jaar daarvoor is op hetzelfde stukje maar iets meer naar rechts ook al eens een pand volledig uitgebrand. Daar zat toen de natuurwinkel in. Op dat moment volgde een van onze zonen een dieet. Hij vroeg zich dan ook echt af of hij nu wel te eten zou krijgen en waar ik dat dan zou gaan halen. Toen ik eenmaal een keer naar Ede was geweest en hij gezien had dat  daar ook een natuurwinkel was was hij gerustgesteld.

Wat zal ik eens als volgende uitdaging aangaan?

Jullie zien het wel.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten