woensdag 11 mei 2016

Plaats een foto van lavendel

Vandaag de uitdaging om een foto te plaatsen van lavendel. Ik heb zelf enkele lavendelplantjes in mijn tuin staan maar daar heb ik geen foto`s van. Maar omdat ik helemaal gek ben van lavendel heb ik wel deze twee afbeeldingen van mijn pc afgeplukt.

Het lijkt me geweldig om ooit een keer naar Frankrijk naar de lavendel velden te gaan. De lucht van zo`n veld lijkt me geweldig.

 Maar het land Frankrijk spreekt me niet aan. En wat dacht je van de taal? Frans klinkt heel mooi , maar ik versta er geen woord van.

Ach wie weet wat de toekomst brengt? Voorlopig geniet ik maar van deze mooie foto`s.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van iets warms.
Wat moet ik daar nu mee? Ik heb geen idee waarvan ik een foto moet maken of moet opzoeken. Maar al zoekende kom ik vaak wel iets tegen.

Heb jij nog een leuke, minder moeilijke uitdaging voor me? Laat het me dan maar weten in een berichtje onder aan dit blog. Dan zal ik kijken of ik daar aan kan voldoen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten