dinsdag 10 mei 2016

Plaats een foto van een boom


De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een boom. Het eerste wat ik mij opkwam was de foto van de prunus boom. Ik vind het zo`n geweldige boom. Als de boom in de bloei staat is het net als of de boom een grote roze bos krullen heeft. Vandaag had ik het er met mijn jongste zoon over. Ik zei hem dat ik binnenkort weer eens een foto moet maken. Hij zei:"nee hé, moet ik weer bij die boom staan zeker?" Hij wist dus meteen at ik bedoelde. Inderdaad heel vaak vraag ik hem om erbij te gaan staan. Toen hij jonger was deed hij dat altijd braaf, maar inmiddels volwassen pruttelt hij. Zou ik het dit jaar weer voor elkaar krijgen om hem onder de boom te mogen fotograferen? We wachten het af.

En terwijl ik aan het zoeken was naar een foto van de prunus kwam ik deze boom tegen. De foto heb ik oooit gemaakt bij een tuincentrum. Het doet mij denken aan de Efteling. Maar vond de boom zo mooi dat ik er toen toch een foto van gemaakt heb. Deze komt met deze uitdaging goed van pas.


De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van een van mijn lievelingsbloemen namelijk lavendel. Leuke uitdaging hoor.

Weet jij ook nog een leuke uitdaging? Laat het me dan weten.

Liefs,
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten