vrijdag 20 mei 2016

Plaats een foto van decoratie

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van decoratie. 

Deze feetjes heb ik een tijdje geleden gemaakt. Inmiddels zijn er al weer en paar gesloopt door mijn poezenbeesten. Nu maak ik ze opnieuw en komen ze achter glas in mijn jaartafel kastje te hangen. 


De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van eten.

Nou daar heb ik heel veel foto`s van. Dit omdat ik de gewoonte heb om foto`s te maken als we gaan uit eten. Ik schrijf dan vaak op mijn Facebook een berichtje met de titel :"Gewoon omdat het kan". Het is geweldig om te horen welk commentaar mensen daar dan opgeven. Men vraagt zich dan af hoe het mogelijk is dat manlief 20 kilo afvalt en toch zo lekker eet. Wat we er niet bij vertellen is dat er na dat smullen een uur moeten fietsen om het eet te verbranden. 

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten