zondag 3 april 2016

Plaats een foto van voetbal

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van voetbal. Ik heb een hele stapel foto`s van voetbal. Dit omdat ik 9 jaar leidster ben geweest van het elftal van mijn jongste zoon. Maar het probleem met deze foto`s is dat er bijna altijd jongens bij opstaan en ik vind het niet gepast om foto`s waar andere opstaan op mijn blog te plaatsen. Ik heb dus even moeten zoeken naar een goede foto.

De beste foto die ik zo tegen kwam is deze. Het is mijn oudste zoon die net de wedstrijd van zijn jongste broertje heeft gefloten.
Soms mis ik het nog wel eens op twee avonden en de zaterdag langs te lijn te staan, maar het geeft toch ook wel erg veel rust en vrijheid.

De volgende uitdaging is plaats een foto van een herinnering.
Dat is geen simpele opdracht. Want ik heb zoveel herinneringen alleen lang niet overal heb ik foto`s van.
Heb jij een leuke uitdaging voor me, laat het me dan weten.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten