donderdag 21 april 2016

Plaats een foto van het donker

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van het donker.
De foto die ik wilde plaatsten kan ik niet vinden.
Het is een foto genomen in het donker terwijl de straat behoorlijk blank staan. Maar tijdens het zoeken kwam ik deze foto tegen.

Het is een foto die ik genomen heb vanuit een van de vele bezochte Maria kapellen. Een foto is de "donkere "kerk in gemaakt. Alleen de lichtval door de kleine ramen van de kerk is zo mooi. Vandaar dat ik deze foto met jullie wil delen.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van de zee. Dat is nogal simpel. Ik ben gek van de zee. Zou er elke dag wel naar toe willen, maar het is een beetje te ver reizen.

Heb jij nog een leuk idee voor een uitdaging? Laat het me dan alstublieft weten .

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten