vrijdag 22 april 2016

Plaats een foto van de zee

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van de zee. Dit is een van de vele zee foto`s.

Heerlijk, vooral als het stormt. De heenweg tegen de wind inlopen en de terug weg de wind in de rug. En dan maar hopen op een stevige niet te koude wind.  Na een flinke wandeling ergens een heerlijke warme chocomelk of koffiedrinken...dat is voor mij genieten van de zee.

Nee je krijgt mij niet met 25 graden op een strand. Bleegh als sardientjes in een blik op een strand liggen is niets voor mij. Nee doe mij de zee maar met storm.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van iets lelijks.
Nou ik weet nog niet wat ik hierbij moet bedenken maar ik heb nog tot morgen. Er komt vast een idee binnen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten