dinsdag 19 april 2016

Plaats een foto van bijen

De uitdaging van vandaag is om een foto te plaatsen van bijen. Ik kom dan toch bij deze foto uit.

Ik had al een aantal bloemenkinderen waarmee ik mijn jaarkasten eigenlijk het hele jaar kun vullen. Maar toen ik dit kleine grappige honingraad kastje tegen kwam moesten er ook maar bijtjes gemaakt worden. En dat viel  nog niet mee. Er zijn namelijk niet zo heel veel patronen van bijtjes. Maar deze heb ik maar vast gemaakt. Er moeten nog een paar popen bij die in elke kast staan namelijk een matroesjka en een popje gemaakt van een yakult flesje. maar op dit moment komt er niet zoveel van hobbieeen. Maar die tijd komt vanzelf weer.

De volgende uitdaging is om een foto te plaatsen van mijn tas. Daar moet ik nu dus echt een foto van maken,

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten