vrijdag 8 april 2016

Afscheidstoneelstuk van de peuterspeelzaal samen met 16 peuters

Vandaag heb ik een filmpje wat ik jullie graag wil laten zien

Een filmpje waarop ik samen met collega Jannie een Afscheidsfeest heb georganiseerd toen onze speelzaal moest sluiten.  16 peuters tussen de 2 en 4 jaar laten het toneelstuk "Sneeuwwitje en de zeven dwergen "zien. Altijd weer spannend of de peuters doen wat de bedoeling is als hun ouders er bij zijn. We hebben een week of 5 geoefend. Sommige kinderen 3 keer per week, andere maar 1 keer.

Al die jaren heb ik het niet kunnen kijken. Telkens schoot ik vol. Nu ik het toch weer gekeken heb en het droog gehouden heb valt het me op dat ik , als ik zenuwachtiger ben, een hele hogere stem ga gebruiken. Vreselijk om dat terug te horen. Gelukkig ben ik niet zo snel zenuwachtig, maar dit was net spannend genoeg.

Weet je hoe jij je gedraag als je zenuwachtig bent? Ben je dat vaak?

Wat je ook doe, vergeet niet te genieten.

Liefs,

Anita

P.s klik hier om naar het filmpje op You Tube te gaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten