dinsdag 29 maart 2016

Plaats een foto van een scrapbookpagina

Vandaag is de uitdaging om een foto te plaatsen van een scrapbook pagina. Ik heb zoveel mooie pagina`s gemaakt dat ik even moest zoeken welke ik zou kiezen.
De keuze is uiteindelijk deze geworden omdat deze meer betekent dan alleen maar een pagina. 

Deze foto's zijn gemaakt op het moment dat een vriendin plotseling overleed. Wij waren onderweg naar Scheveningen en onze vriend wiens vrouw overleed was vanaf Den Haag onderweg naar zijn vrouw.
Het voelt zo vreemd dat je beide onderweg bent met een heel ander doel. Hij hopend zijn vrouw nog levend te treffen en wij voor een dagje uitwaaien.

Toen wij de rouwkaart kregen zeiden we direct tegen elkaar:" toen zij overleed was dus alles wit van de rijp".  Nu na al die jaren moet ik daaraan denken als ik aan haar overlijden denk.

De volgende uitdaging is plaats een foto van water.
Dat is en simpele opdracht.
Heb jij een leuke uitdaging voor me, laat het me dan weten.

Liefs.,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten