maandag 21 maart 2016

Plaats een foto van de lente

Zoals je hebt kunnen zien heb ik een tijdje meegedaan met een Challengers. Dit vond ik zo leuk dat ik hiermee door ga. Vandaag de opdracht plaats een foto van de lente.

Eindelijk gaan we de goede kant op.  De zomer kan me niet snel genoeg beginnen. Gisteren had ik echt het lente gevoel, de zon scheen en het was niet echt koud. Vandaag is het koud en regenachtig, en lijkt de zomer nog heel ver weg.

Hopelijk komt de zomer snel en blijft hij lang. Echt genieten.

Vandaag geniet ik maar van het slechte weer door lekker binnen te blijven en foto`s in te plakken.

Morgen zien we wel weer verder. 

Liefs,

Anita

2 opmerkingen:

  1. Hoe doe jij dat? Bij mij is het nu 20 maart 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee. Het enig wat ik kan bedenken is dat je berichten van te voren kunt maken en ze laten plaatsen op een datum die je aan kunt geven.Ze staan dan dus, zeg maar, in de wacht. De datum van mijn bericht is dus de 21 maart.

    BeantwoordenVerwijderen