woensdag 16 maart 2016

30 day Photography challenge dag 26 foto close up

Vandaag is de opdracht om een  close-up foto te plaatsen. Maar haal ik zo'n foto vandaan? Ik maak eigenlijk nooit geen close ups. Toch maar even zoeken. Deze foto`s heb ik gevonden. Het zijn geen echte close ups, maar ik vind ze wel mooi.

De eerste foto is gemaakt op het strand waar ik aan het wandelen was. Wat me opviel was dat er erg veel zeesterren aangespoeld waren. Ik heb geen idee waarom, maar vond ze wel mooi om te fotograferen.

De tweede foto is een close up van een latte macchiato. Geweldig dat de verschillende laagjes op elkaar blijven liggen.

De foto van het zand is vorig jaar gemaakt op het strand van Noordwijkerhout. Onvoorstelbaar dat water zo sterk is en mooi omte zien hoe de zee en het zand samen dit kunnen maken.

De laatste foto is in de buurt van ons huis gemaakt. Ik was aan het wandelen en zag dit mooie spinnenweb. Ik ben gestopt en heb een aantal foto`s gemaakt. Doordat het mistig was kon je het web goed zien.


Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van een iets van veraf.
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten