dinsdag 15 maart 2016

30 day Photography challenge dag 24 foto van dieren

Vandaag is de opdracht plaats een foto van dieren. 

Tsja dat is lastig. Niet omdat ik die niet heb. Nee juist omdat ik er zo veel heb. Als je in een opvangcentrum opgroeit dan zie je nog wel eens een dier voorbij komen. Maar welk dier moet ik kiezen? Een van de vele apen of papegaaien? Of toch een van de uitzonderingen zoals een leeuw , tijgers, zeehond, bruine beetjes of een foto van de gieren? Ik zal eens opzoek gaan. 

De eerste foto die ik tegenkwam na de katten foto`s is de foto van deze leguaan. Af en toe mag meneer of mevrouw uit het verblijf zodat ik dit goed kan schoonmaken. Het liefst zit hij dan op de schouder van pa. Alleen jammer dat zijn nagels zo vreselijk scherp zijn.


Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van een iets met de kleur roze.
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten